Hei Oppimisen teknologia -asiakkaamme, kevään infon aiheita:
Tulevat uudet ominaisuudet
Asiakastyytyväisyyskyselyn uudistukset
Customer Success -tiimimme vahvistui
Sisällöntuotannon tukipalvelut
Tulevat uudet ominaisuudet
Tulevissa päivityksissä tulee uusia ominaisuuksia niin Composeriin kuin Gimletiin. Composerin puolelle on tulossa mm. 3D-sisältökomponentti ja mahdollisuus määrittää interaktiivisia videoita. 3D-sisältökomponentti mahdollistaa 3D-mallien sisällyttämisen kurssille ja hotspottien hyödyntämisen liikuteltavan mallin kanssa. Interaktiivinen video mahdollistaa videon yhteyteen lisättävät hotspotit ja tekstinostot.
Gimlet LMS:ään olemme tuomassa kesän päivityksissä mahdollisuuden määrittää kurssille automaattinen ilmoitus/kutsu, joka lähetetään kurssin kohderyhmälle, kun kurssi julkaistaan käyttöön (lisätään opintopolkuun).
Kerromme lisää näistä uudistuksista tulevissa uutiskirjeissä.
Asiakastyytyväisyyskyselyt uudistuvat
Aiempina vuosina olemme helmi-maaliskuun aikana toteuttaneet vuotuisen asiakastyytyväisyyskyselyn, johon olemme saaneet aina ilahduttavan määrän vastauksia. Aiempi kysely on kuitenkin koettu verrattain raskaaksi ja tänä vuonna kehitämmekin asiakastyytyväisyyden mittaamista ja palautteiden keruuta ketterämmäksi ja lähemmäs itse työkalujen ja palveluiden käyttöä. Jos olette asioineet lähiaikoina meidän Helpdeskin kanssa, olette ehkä huomanneetkin, että tukipyynnön ratkaisun yhteydessä teille on tullut mahdollisuus antaa palautetta palvelusta. Tämä on yksi esimerkki uudistuksista.
Teiltä saamamme palaute on meille äärimmäisen tärkeää palvelumme ja tuotteidemme kehittämisen kannalta ja haluammekin, että palautteen antaminen on teille jatkossa entistä helpompaa ja ketterämpää. Ilmoitamme tulevista uudistuksista vuoden edetessä.
Customer Success -tiimimme vahvistui
loksemme voimme kertoa, että Customer Success -tiimimme vahvistui huhtikuun alussa kun Kerttu Kutvonen aloitti meillä Customer Success Specialist -roolissa. Tässä Kertun terveiset:
Hei!
Olen Kerttu, uusi Customer Success Specialist MPS Prewisella. Olen täällä auttamassa sinua saamaan parhaan mahdollisen hyödyn palveluistamme. Älä siis epäröi ottaa yhteyttä, jos tarvitset apua – olen täällä sinua varten.
Customer Success Specialistin työ on minulle entuudestaan tuttua, joten olen erittäin mielissäni, kun saan jatkaa työskentelyä asiakkuuksien parissa. Odotan innolla, että pääsen tutustumaan teihin paremmin ja kehittämään yhteistyötämme!
Vaikka käytössä olisikin oma sisällöntuotantotyökalu, tahtoo esimerkiksi aika olla joskus kortilla. Muistattehan, että meiltä voi tilata hyvin monenlaista apua, kuten:
asiantuntijan ideoimaan hyviä lähestymistapoja uudelle verkkokurssille
käsiparin tekemään vaikkapa osan verkkokurssista
animaatioita
uuden kurssiteeman
tukea visuaaliseen suunnitteluun ja kieliversioiden tekemiseen
lisäkoulutusta itse Composer -työkalun kanssa
koulutusta sisällöntuottajille koulutussuunnittelun perusteisiin
Tilattavissa on myös valmiita kurssipohjia sekä asiantuntijoidemme laatimia (valmis)kursseja, kuten:
veloitukseton kurssisarja oppimisen muotoilusta
valmiita kurssipohjia seuraaville aiheille: Code of Conduct, DEI, Cyber Security ja Information Security. Voit muokata ja täydentää ko. kursseja suoraan Composerissa.
täysin valmiita asiantuntijoiden tuottamia kursseja
👉 Toukokuun compliance -ja vastuullisuuskampanja
Toukokuun aikana tilattuihin compliance- ja vastuullisuusaiheisiin verkkokursseihin tarjoamme kampanja-alennuksen -15 % normaalista hinnasta.
Jos teillä on suunnitteilla verkkokursseja esimerkiksi näistä aiheista, ole yhteydessä, niin katsotaan teille sopiva ratkaisu.
Olethan yhteydessä, jos sinulla heräsi kysyttävää.