Tukikanavat ja yhteyshenkilönne oppimisen teknologiapalveluiden käyttöön liittyvissä asioissa
Customer Success -tiimissämme on tapahtunut alkuvuoden aikana henkilövaihdos ja jatkossa voitte olla yhteydessä minuun, Kimmo Tuoviseen, kaikissa oppimisen teknologiapalveluiden käyttöön liittyvissä asioissa.
Helpdeskimme palvelee tutusti ja siellä teidän viesteihinne vastailevat meidän entuudestaan tutut asiantuntijamme. Jos et tiedä kehen kannattaisi olla yhteydessä, voit aina laittaa viestiä Helpdeskiin.
Tässä vielä tukikanavamme:
Tukisivustolta löytyy käyttöohjeita sekä aina kymmenen viimeisintä infoa.
Jos työkalujen käytössä ilmenee ongelmia, helpdesk@prewise.fi -osoitteessa autetaan (viestit helppariin tuttuun tapaan keskitetysti nimettyjen käyttäjien toimesta)
Luonnollisesti minä olen myös aina tukenanne kaikissa asioissa
Kehityskuulumiset
Tuomme säännöllisesti uudistuksia ja parannuksia sekä Gimlet LMS -oppimisympäristön puolelle, että Prewise Learningiin.
Prewise Learningiin on tulossa mm.
Uutena sisältökomponenttina hotspot-mahdollisuus panoraamakuville eli voitte lähitulevaisuudessa määrittää hotspot-alueita myös panoraamakuviin.
Lopputestien tekoon on tulossa uusia ominaisuuksia, mm. aikarajoituksen lisääminen lopputestille ja kysymysten välillä vapaa liikkuminen.
Näistä uudistuksista ilmoitamme vielä tarkemmin lähempänä niiden julkaisuajankohtaa.
Gimlet LMS:n puolella olemme kehittäneet asiakastarpeeseen räätälöitävää raportointia. Jos teillä on lisääntynyt raportoinnin tarpeet, eivätkä vakioidut raportit enää täysin kata tarpeitanne, olettehan yhteydessä. Katsotaan yhdessä sopiva raportoinnin ratkaisu, joko hyödyntämällä räätälöitävää raportointinäkymää tai esimerkiksi integraatioita olemassa oleviin järjestelmiin.
It’s Trilliant - Osaamisen johtamisen opas 💎
Jos et ole vielä tutustunut meidän tänä vuonna julkaistavaan osaamisen johtamisen alustaamme Trilliantiin, nyt viimeistään kannattaa liittyä Trilliant-uutiskirjeen tilaajaksi. Uutiskirjeen tilaajana saat myös Osaamisen johtamisen oppaan.
Oikeanlainen tuki ja mahdollisuudet kehittää osaamista auttavat jokaista työntekijää loistamaan työssään. Osaamisen johtaminen ei ole pelkästään organisaation menestysstrategian kannalta keskeistä, vaan se on myös olennainen tekijä henkilökohtaisessa tuottavuudessa ja työtyytyväisyydessä.
Laadukas osaamisen johtaminen kuuluu kaikille, jonka vuoksi loimme oppaan osaamisen johtamisen tueksi. Opas keskittyy strategiseen osaamisen johtamiseen organisaation kaikilla tasoilla.
Helmi-maaliskuun aikana olemme keränneet palautetta ja kehitysideoita vuotuisen asiakastyytyväisyyskyselyn kautta. Palaute on valtavan arvokasta meille. Käsittelen kyselyä enemmän seuraavassa kirjeessä.
Kysely on auki vielä muutaman päivän eli vielä on hetki aikaa vastata. Kysely sulkeutuu perjantain 22.3. jälkeen.
Lämmin kiitos kaikille myös palautteista ja kehitysideoista, joita jaatte aktiivisesti läpi vuoden. Toivomme näitä myös jatkossa. ❤️
Olethan yhteydessä, jos sinulla heräsi kysyttävää.